Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Louise
    Deltager

Til dem der holder/holdt fest fredag den 14. august på grillpladsen.

Jeg synes ikke det er okay, at I spiller så høj musik, som I gør. Jeg hørte også en person råbe til jer om at skrue lidt ned, og en fra jeres fest svarede tilbage “hvorfor dog, skal du da sove?” her var kl måske 16:00. Og det synes jeg egentlig slet ikke er okay! Ifølge husreglerne står der: “Lydniveauet på alle fælles arealer herunder benyttelse af og/eller afspilning af musik, sang m.v. må kun foregå på et dæmpet niveau”, og den overholder I ikke!

Jeg kan ikke selv have en dør eller vindue åben, uden at jeg får en masse høj larm af musik ind. Og i denne varme er det jo nærmest ulideligt ikke at have vinduer og dør åben. Og så ville det være rart hvis jeres musik ikke var så høj, så jeg også kunne være her. Selvfølgelig er dæmpet musik i orden, men når det overdøver ens eget tv, og folks snakken, så er det for højt vil jeg mene.

Så jeg synes bare, at I en anden gang skal tænke på alle jeres naboer, der skal sidde og lytte til jeres høje musik. Dæmp musikken, og overhold husreglerne, så vi alle kan være her. Det er ikke os alle sammen der gider holde fest!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.